Waterval en kinderkerk

20 oktober 2019 - Arusha, Tanzania

Wat een bijzondere dag was het weer! Vanmorgen om kwart voor zes ontbijt en om half zeven vertrokken we met een heel stel jeeps , want de weg was erg hobbelig, dus zeker niet overbodig, we zijn aardig door elkaar geschud😂Eenmaal bij de waterval, werden we begeleid door gidsen, het begon allemaal vrij vlak maar op een gegeven moment, moesten we dalen op een glibberig(van de regen) pad, dat was pittig, paar keer gegleden, dus ik kreeg persoonlijke begeleiding van een gids!! Wat was ik blij met hem😉. Toen we beneden waren moesten we door een flink stromende beek van de ene naar de andere kant, maar het was het allemaal waard, wat een schitterende waterval! Kon gelukkig een regenjas lenen want je werd behoorlijk nat, prachtig! Toen de weg terug, die ging gelukkig wel sneller, eenmaal boven konden we lekker chillen, maar het was inmiddels nog maar tien uur/half elf! Heerlijk gerelaxt! Om kwart voor 1, vertrokken richting de kinderkerk, daar begon om 14.00 uur de dienst met wel 1000 kinderen, wat was dat fantastisch!! Zo enthousiast en vol overgave, geweldig om te zien! Heel bijzonder. Om over vieren weer terug naar de Lodge.