Safari

23 oktober 2019 - Manyara Region, Tanzania

Dag 4 Safari

Om vijf uur vanmorgen gaat de wekker, het is erg vroeg en voelt als midden in de nacht! Half zes ontbijt en half zeven in de bus, we gaan op safari, maar eerst een rit van 2,5 uur dus kussen mee en pitten in de bus, even bijtanken, je merkt wel dat je steeds meer slaap te kort komt.

Maar de reis is het allemaal waard, wat geweldig om die dieren zo te zien, op soms maar een paar meter afstand!

De chauffeur verteld dat er geen hekken om het park staan, dus het is afwachten wat je gaat zien! It’s a lucky day! En wat een prachtige natuur, we gaan eten bij een lodge waar het uitzicht fenomenaal is!

Maar wat een verschil met wat we gezien hebben! Met veel indrukken gaan we weer terug, het was fijn zo’n relaxte dag, een hoop te verwerken! S’avonds nog een mooie devotion bij het kampvuur!

1. Lenie Boon-Koster:
    23 oktober 2019
    Geweldig Joke en wat leuk dat je jullie sponsorkind hebben gezien, een heel indrukwekkende reis!
  2. Silvia van Delft:
    23 oktober 2019
    Oh Joke, wauw! Wat moet jij het daar gaaf hebben zeg!! Genieten!!
  3. Joke:
    24 oktober 2019
    Zo dat is even top wat je daar allemaal ziet en meemaakt en dan ook nog je sponsorkind zien dat maakt het helemaal mooi. Geniet maar lekker .En bijna moet het gebeuren hé dan moet je lopen. Nog heel veel plezier en groetjes van Henk en Joke